Bij elke vraag over de dienst die we u verlenen, staan we voor u klaar.

We zorgen dat uw gesprek met ons wordt vastgelegd, zodat alle betrokkenen op de hoogte blijven van de status van uw ICT-Omgeving. Op deze manier kunnen we u snel en efficiënt helpen.

Het komt voor dat we u vragen of wij vanaf ons kantoor mee mogen kijken op uw beeldscherm. Hiervoor gebruiken we Teamviewer. U kunt dit programma tijdelijk activeren wanneer één van onze medewerkers hier om vraagt. De verbinding wordt weer verbroken wanneer uw vraag beantwoord is.

Neem contact op met onze support afdeling

E-mail: helpdesk@enterautomatisering.nl

 

Sinds kort is het niet meer mogelijk om ons direct telefonisch te bereiken voor een support-vraag. We hebben hiervoor gekozen omdat we beter willen valideren of een verzoek van een persoon afkomt die dat verzoek daadwerkelijk mag doen. Zo maken we procedures weer een stukje veiliger. Ook merkten we dat telefonische ondersteuning veel minder efficiënt is dan e-mail, webformulier en voicemail. Ook kun je dan makkelijk de historie terug te kijken van een bepaalde vraag.

Uiteraard vinden we het wel van belang dat u snel geholpen wordt. Dat kan nog steeds door ons gewoon een e-mail te sturen op helpdesk@enterautomatisering.nl, via het webformulier op deze website of via voicemail op nummer 0492-760010, optie 2. We zien dat deze aanpassing onze reactietijd ten goede komt.